KAMI ADALAH PENGEDAR RASMI UNTUK JUAL BELI EMAS PUBLIC GOLD

Anda boleh menghubungi 017-7675446 utk membeli atau menjual EMAS dan PERAK

Isnin, 27 September 2010

PUBLIC GOLD dalam akhbar


Assalamualaikum

Alhamdulillah, sejak akhir-akhir ni semakin ramai yang contact saya tanya pasal emas
Semalam, 23 hb September 2010, sekali lagi berita tentang Public Gold ada dalam akhbar tempatan.
So kat sini saya nak bagi sedikit tips kepada pelabur emas.. saya x nak setiap pelabur-pelabur emas terpedaya dengan tipu helah skim cepat kaya. Berdasarkan keratan akhbar di atas:
1. sebelum melabur, pastikan syarikat tersebut benar-benar berdaftar dengan Bank Negara Malaysia
contohnya macam syarikat Public Fine Gold International Sdn Bhd

keratan akhbar harian metro : 22 Oktober 2009
Syarikat Public Gold ini sememangnya telah mendapat kelulusan dari pihak Bank Negara untuk jual beli emas di Malaysia. untuk maklumat lebih lanjut berkaitan syarikat ini, anda buleh rujuk public gold atau public dinar
2. Pastikan syarikat tersebut berdaftar dengan suruhanjaya syarikat malaysia (SSM)
3. Emas yang dijual adalah mengikut harga emas pasaran semasa dunia. Emas Public Gold (PG) adalah berdasarkan emas di www.kitco.com yang mana harganya adalah lebih rendah berbanding Federation of Goldsmiths and Jewellers Associations of Malaysia
4. Beli Emas, pastikan anda dapat emas tu..mana ade orang beli emas x dapat emas..kalau x dpt tu mmg sah kena tipu ler..
5. Pastu, bila da beli emas, jangan mudah kelabu mata..atau terpedaya dengan pulangan 1%..2% …3% (dividen) la..hish,..mana ade org beli emas dpt pulangan camtu..pelik pelik
6. Kalau nak jual balik emas tu..hishh mana ade sampai seminggu nak cek ketulenan emas tu..arghhhh pening-pening..padahal kejap je..x sampai 5 minit pun nak cek ketulenan emas tu..
7. Kenapa pulak nak kena bayaran tambahan kalau harga emas tu jatuh?
8. hah..tips ke 8 ni, abeh susah sangat..kalau nak tau lebih lanjut..Call je saya 017-7675446
9. Last sekali..nak beli emas..beli la kat saya..  

Jom beli emas dari Agen2 saya ok!! Saya kompem diorang akan layan dengan baik!!

p/s: Doa saya..supaya anda smua tidak terpedaya dengan skim pelaburan EMAS cepat kaya..melabur la emas dengan cara yang betul..InsyaAllah anda pasti berjaya.Amin..
Akhir kata..selalu saya ingatkan..BELI EMAS..PASTIKAN ANDA DAPAT EMAS ANDA
==================================================================================
Ok, berikut adalah keratan akhbar di Harian Metro yang saya cakap tadi tu.. :) 
Sekian, Assalamualaikum
Edit by:
So kalau berminat boleh hubungi saya 0177675446 Azrul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan